Friday, September 5, 2014

Молімося за Батьківщину!!!

     Святий Успенський піст готував нас до великої урочистості - Успення Пречистої Непорочної Діви Марії, Її Внебовзяття і коронування на Царицю неба і землі. В цей час особливо закликаю вас всіх до спільної молитви в наших сім'ях, різної молитви: моліться загальну вервицю (славні таїнства про Внебовзяття і коронування Матері Божої), постарайтеся відбути дев'ятницю до Матері Божої Успенської, читайте духовну літературу про Марію. Наприклад, є чудова книжка "Цвіт з Назарета". У різні часи я не раз перечитував її. Вона така ніби проста, так просто написана, але які там гарні висліди життя Матері Божої! Чотирнадцять днів, хоч по пару листків перечитайте її у своїй хаті, своїй родині, зі своїми дітьми і онуками. Готуймося до цього великого свята.   Що маємо просити в Матері Божої? 
     Найперше. Мати Божа, Ти не боялася смерті, в час відходу з цього світу Ти не чула болю, терпіння і смутку. Випроси мені і моїм рідним, щоб і моя кончина цього життя була тиха і спокійна, щоб я не вмер у тяжких гріхах, щоб моя душа не пішла на муки до пекла. Мати Божа, випроси мені легкої кончини моєї земної мандрівки, щоб я не вмер без сповіді і Св. Причастя, без поєднання з Господом Богом. Ми знаємо, що перед Успенням Матері Божої апостоли і люди приходили до Марії і просили Її о заступництво. І ми співаємо, що Мати Божа є Заступницею християн, Ходатайницею, нашою Рятівницею, Опікункою: "О щедрая, о милостивая, о сладкая Діво Маріє!" Якщо будемо Її просити, то Вона стане перед Своїм Сином і заступиться за нас. Віддаймо в Її материнські руки наші сльози, наші болі, наші терпіння, переживання, смутки. Скажімо Марії про те, що нас болить. Те, на що хворіє наша родина, наші діти і весь наш нарід. 
     Закликаю вас до молитви, навіть найпростішої. Хто не має молитовників, хай відмовить щодня в родині бодай три "Богородице Діво", але не занедбайте це. Ми зобов'язані благати в нашої Цариці Небесної ласк, необхідних для нас, наших родин і усього народу. Дорогі брати і сестри, молімося за наш нарід, молімося о ласку Духа Святого, за духовну і національну єдність українського народу, щоб кров мучеників і ісповідників нашого народу, тих, які свідомо йшли на муки і терпіння, не пропала намарне. Не раз чув від людей старшого покоління: за Польщі, щоб мати працю, достатньо було взяти метрику з церкви і занести до костелу - і вже маєш роботу, і вже тобі добре живеться. Але українці воліли бути рабами, воліли не мати праці і йти на найгірші роботи, але трималися свого національного "я". Сьогодні доводиться чути: що мені дала Україна, я живу одне життя, я буду жити там, де мені добре, там, де мені вигідно. Це велика зневага Батьківщини. Такі люди не люблять Бога. Бо Ісус Христос, бачачи Єрусалим, недолю Єрусалима - заплакав. А який високий приклад патріотизму показав нащадкам генерал Тарас Чупринка (Роман Шухевич)! Коли боротьба УПА була, по суті, програна, його бійці просили: втікаймо з України, втікаймо на чехи, у вільний світ. Про це його просили навіть найближчі - рятувати своє життя. А що він сказав своїй дружині? Він сказав: "Я люблю тебе, жінко, я люблю наших дітей, але Україну люблю найбільше. Коли страждає моя земля, моя Батьківщина, коли триває окупація, я мушу бути зі своїм народом". 
     Мусимо бути дуже свідомі і пильні, дорогі брати і сестри. А найбільше - молімося. Молімося до Матері Божої за Українську Державу, за Святу Віру. Звертаюся до вас із проханням і закликом: веселімося, радіймо, йдімо до церкви, дякуймо Богові за отримані ласки, дякуймо Матері Божій, співаймо національні пісні, вивчаймо історію. Вчителі, організовуйте спортивні й інтелектуальні змагання, різні вікторини, відзначайте, заохочуйте дітей, які добре знають історію свого краю, якимись призами, вручайте їм подарунки. Можна відзначити дуже гарно День Незалежності: зібратися селом, подякувати Богу, Матері Божій, відправити Молебень чи панахиду за полеглих Героїв України. Хори можуть виступити з національними піснями, віршами, декламаціями. Бо ми дійшли до того, що в День Незалежності треба випивати, гуляти, і на тому кінець. Ми маємо дякувати Господу Богу, Матері Найсвятішій за всі отримані ласки, за Божу любов, за благословення і Божу опіку над нашим народом. Тож закликаю вас, у майбутньому, до розумного і розважливого бачення всіх цих подій. Просимо і благаємо: Мати Божа благослови, опікуйся нами! Любляча наша Ненько, не опускай нас зі Своєї опіки. Амінь.                     

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.