Friday, September 26, 2014

Жартуємо Українською

Спочатку Бог створив корову, і сказав їй: - Ти будеш всі дні проводити в полі, давати молоко, годувати своїх телят і сім'ю фермера. За це я дарую тобі життя довжиною в 60 років. - За що мені таке пекельна життя на 60 років! - Обурилася корова, - Мені вистачить і двадцяти, а інші сорок залиш собі! І Бог погодився.  На другий день Бог створив собаку, і сказав їй: - Ти будеш весь час сидіти біля воріт свого будинку і облаювати всіх хто проходять повз тебе. Дарую тобі життя довжиною в 20 років. - Ого... забагато для гавкання, - засмутилася собака, - Мені вистачить і десяти років, а решту забирай... Бог знову погодився. І ось на третій день Бог створив людину, і сказав їй:- Їж, спи, розважайся і насолоджуйся життям, але часу на це даю тобі 20 років. Людина обурилася: - Що? Тільки 20 років! Знаєш що, Бог, я беру свої 20 років, потім 40 років що корова тобі повернула, і ще 10 років, які віддала собака. 70 років мені цілком вистачить, домовилися? - Ну, нехай буде по-твоєму ... - зітхнув Бог. Ось так і склалося, що перші 20 років життя ми спимо, їмо і розважаємося, наступні 40 років працюємо, щоб прогодувати свою сім'ю, а в останні 10 - сидимо на ганку і лаємо кожного хто повз нас
проходить

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.